Automobilul tău BMW trebuie să fie pregătit pentru orice situație de urgență. Service-urile BMW APAN Motors Brăila și Iași sunt în continuare alături de tine și îți oferă aceleași servicii de înaltă calitate în cele mai sigure condiții. Activitatea noastră se desfășoară între orele 08:30-17:00, respectând toate măsurile de siguranță și protecție.

Iată cum se desfăşoară legătura dintre client şi echipa aftersales BMW APAN Motors în această perioadă:

  • Fă o programare prin aplicația BMW ConnectedOnline, sau prin telefon.
  • Consilierul de service te sună pentru programare.
  • Vei primi informații despre modalitatea de predare a mașinii.
  • Consilierul de Service îți va comunica următorii pași pentru ridicarea mașinii, aducerea la service și restituirea acesteia.
  • Consilierul de service va lua măsurile de precauție pentru a evita contactul direct cu suprafețele din interior.
  • Prin SMS vei primi link către filmarea din partea echipei APAN Motors, în care îți este prezentată starea mașinii.
  • Pe întreaga perioadă a reparației, poți avea acces la un link trimis de Consilierul de Service, care te va ajuta să vezi ce se întâmplă cu mașina ta în timpul reparației.
  • Când reparația este finalizată, vom trimite factura pe e-mail.
  • Confirmă efectuarea plății pentru a pregăti mașina pentru livrare.
  • Consilierul de service va pregăti mașina pentru livrare și te va contacta. În cazul în care mașina a fost preluată de la o adresă indicată de tine, mașina va fi returnată în același punct.
Fă o programare acum